Óratípusok

hatha jóga

Hatha Jóga

Nehézség

Gyakorlásával elérhetjük a test megfiatalodását, az ideális testsúlyt és annak megtartását, Az izmok megerősödnek, rugalmassá válnak, testünk hajlékony lesz. A testben elraktározott mentális feszültségek kioldásával kiegyensúlyozottabbá, nyugodtabbá válunk.

női jóga

Női Jóga

Nehézség

A női jóga gyakorlatai (ászanái) az egész test átmozgatása mellett elsősorban az altest energetikai rendszerét kívánják helyreállítani: a medence, a gát, a has körüli izmokat erősítik; rugalmasabbá teszik a csípőízületet, és oldják az ezeken a területeken felgyülemlett feszültségeket, görcsöket.

fitt jóga

Fitt Jóga

Nehézség

A jóga testhelyzetek összekapcsolva követik egymást folyamatos gyakorlatsort alkotva. Dinamikáját a légzés üteme adja. Mindez erőteljes izzadáshoz vezet, ezáltal fokozódik a méregtelenítés. Az intenzív mozgás hatására nő testünk zsírfelhasználásának nagysága.

reggeli jóga

Reggeli Jóga

Nehézség

Természetes gyakorlási alkalmat kínál testünk kinyújtóztatására és felébresztésére a reggeli időszak. A reggeli jóga nemcsak aktiválja az egész testet, de az elmét is ráhangolja a napra.

yin jóga

Yin Jóga

Nehézség

Harmonizálja az emberi energiatestet, feloldja az energetikai blokkokat és serkenti a vérkeringést. Hosszú távon növeli a hajlékonyságot és mozgékonyságot. Relaxál, lazít, nyújt és nyugtat.

egyéni foglalkozás

Stresszoldó jóga

Nehézség

Kezdőként is könnyen követhető, egyszerű jógagyakorlatokkal oldjuk a testben elraktározott feszültségeket. Az órán kiemelten foglalkozunk a vállöv, a deréktájék és a csípő lazításával, hiszen a stresszből adódó fizikai blokkok jó részét ezeken a területeken tároljuk.