Óratípusok

hatha jóga

Hatha Jóga

Nehézség

Gyakorlásával elérhetjük a test megfiatalodását, az ideális testsúlyt és annak megtartását, Az izmok megerősödnek, rugalmassá válnak, testünk hajlékony lesz. A testben elraktározott mentális feszültségek kioldásával kiegyensúlyozottabbá, nyugodtabbá válunk.

női jóga

Női Jóga

Nehézség

A női jóga gyakorlatai (ászanái) az egész test átmozgatása mellett elsősorban az altest energetikai rendszerét kívánják helyreállítani: a medence, a gát, a has körüli izmokat erősítik; rugalmasabbá teszik a csípőízületet, és oldják az ezeken a területeken felgyülemlett feszültségeket, görcsöket.

fitt jóga

Fitt Jóga

Nehézség

A jóga testhelyzetek összekapcsolva követik egymást folyamatos gyakorlatsort alkotva. Dinamikáját a légzés üteme adja. Mindez erőteljes izzadáshoz vezet, ezáltal fokozódik a méregtelenítés. Az intenzív mozgás hatására nő testünk zsírfelhasználásának nagysága.

reggeli jóga

Reggeli Jóga

Nehézség

Természetes gyakorlási alkalmat kínál testünk kinyújtóztatására és felébresztésére a reggeli időszak. A reggeli jóga nemcsak aktiválja az egész testet, de az elmét is ráhangolja a napra.

yin jóga

Yin Jóga

Nehézség

Harmonizálja az emberi energiatestet, feloldja az energetikai blokkokat és serkenti a vérkeringést. Hosszú távon növeli a hajlékonyságot és mozgékonyságot. Relaxál, lazít, nyújt és nyugtat.

egyéni foglalkozás

Egyéni foglalkozás

Érdeklődni itt

Magánóra keretében lehetőséged van személyre szabott, egyéni szintedhez igazított foglalkozáson részt venni. Az órarendünkben szereplő bármely típusú mozgást igénybe veheted magánóra keretében.